Los nacionalistas denuncian la licitación conjunta de cuatro centros

Al respecto, Aymerich criticó que, de las 180 plazas previstas para residentes, tan sólo sean licitadas 41 en Vigo, 20 en Cuntis y Baiona, y 10 en Villagarcía, reduciendo la mitad de las plazas a cubrir a pesar -dijo-, de los “60.000 dependentes” que siguen a la espera de una prestación. Sin embargo, los portavoces nacionalistas aluden a que la Xunta prioriza “a provisión privada destes servizos accesible só a quen os poidan pagar e deixando sen atender á demanda que existe”.
Aymerich recordó que el BNG ya había denunciado la “demora de centros construídos hai dous anos polo anterior Goberno en condicións de seren ocupados e insistiu en que a Xunta, como xa fixera no mes de maio coa privatización de dous lotes de centros de día nas provincias de A Coruña e Lugo, por resolución do Xerente do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar, anuncia o 28 de xuño a licitación conxunta dos catro centros de día na provincia de Pontevedra”.
La concelleira del BNG en Baiona, Ana Rodríguez, denunció que de las 40 plazas solo sean licitadas 21 a pesar del grave problema de dependientes existentes en el Concello.
En esta misma línea se manifestó la portavoz de Cuntis, Belén Pazos, que lamentó “os continuos roubos” producidos en el centro de día y la “falta de control e vixilancia das instalacións”, por parte de la Xunta, en una infraestructura en la que se invirtió un millón de euros de fondos públicos.
Finalmente, el portavoz municipal de Vigo, Santiago Domínguez, calificó la situación en este concello de “sangrante” por ser una ciudad de más de 300.000 habitantes con sólo dos centros de día públicos.