Mejoras en el servicio lucense de Axuda no Fogar

De esta forma, las plazas que no eran necesarias se cambiaron por 1.500 sesiones de fisioterapia, 619 de podología, 130 servicios de lavandería y hasta 4.000 euros en ayudas técnicas como pastilleiros, grúas o colchones antiescaras.
La concelleira de Benestar Social señaló que, de no hacerse esta modificación de las mejoras, implicaría tener cuatro plazas sin usar en los centros de día “co cal a única beneficiaria sería a empresa que tería unhas prazas baleiras que o Concello non necesita”. Añadió también Carmen Basadre que “a modificación das melloras realízase para atender prestacións demandadas polos usuarios e dar cobertura ás necesidades reais” y aclaró que “económicamente non houbo merma algunha, posto que se realizaou unha comparativa económica entre as melloras ofertadas e as que finalmente se prestan”.
Un caso semejante es el de las diez plazas adjudicadas provisionalmente con cargo a los Fondos Estatatales para el Empleo y la Sostenibilidad Local. Para la concelleira de Benestar “é prioridade desta Concellería aproveitar ata o último euro do gasto social aprobado polo Ministerio, sempre con criterios de eficiencia e eficacia” y destacó que “a subvención está vinculada ó gasto efectivo realizado e dispor dunha subvención non implica facer o gasto se este non é necesario, máis aínda cando hai posibilidade de xustificación do gasto total con cargo a outros proxectos xa aprobados”. “O que nunca se permite é financiar proxectos que sexan diferentes ós aprobados”, explicó Carmen Basadre.
Basadre destacó los proyectos aprobados para el Concello de Lugo dentro de este Fondo con un importe máximo de 2.067.168 euros. El desglose de esos fondos en lo que respecta a la Concellería de Benestar Social es el siguiente: 660.847 euros para Centros de día, 505.00 para Igualdade e benestar social, 284.070 para prestación de actividades de animación sociocultural, 131.679 para ociotecas, 93.000 para comida no domicilio, 89.165 para vigilancia del Fogar do Transeúnte, 80.000 para la Casa das Línguas y 58.460 para el programa de educación familiar. Outros 164.944 euros son para la Concellería de Educación con destino a la limpieza de colegios públicos.
La edil de Benestar comentó también que la justificación final no se realizará hasta el 31 de marzo, de acuerdo con las bases reguladoras de la subvención. En este momento se están recopilando todas las facturas tramitadas con cargo a cada proyecto y los justificantes de pago.